Hi,
my name is rainer, I'm 49 year's old and live in southern bavaria. In december 2009 the passion to motorsport in 1:32 awoke in me. Originated it is a fully configurated racetrack with self built buildings, self painted MRRC figures and a lot of slotcars. Because my knowledge in the technical area is not so good, I have put my focus at the design. Now everything is finished and I could start with my website. At www.slotracing132.com you can see a lot of pictures. I look forward to talking with you.
Salut,
mon nom est rainer , je suis âgé de 49 ans et de vivre dans sud de la Bavière . En décembre 2009, la passion pour le sport automobile en 1:32 réveillé en moi . Originaire c'est une piste entièrement configuré avec auto construit des bâtiments, des auto peinte chiffres MRRC et beaucoup de slotcars . Parce que mes connaissances dans le domaine technique n'est pas très bon , j'ai mis mon attention à la conception . Maintenant que tout est fini et j'ai pu commencer mon site . Au www.slotracing132.com vous pouvez voir beaucoup de photos . J'ai hâte de parler avec
Many greetings 
Rainer